wtorek, 13 sierpnia 2013

Schodami w gore, schodami w dol...





Przy kopiowani zdjec z wakacji z Vinniczkiem odkrylam, ze przez pierwsze pol roku
nie robilam zadnych zdjec!!!!!!!! Sama nie moglam uwierzyc, ale takie sa fakty.
No i w koncu przypomnialam sobie, ze moj "Duzy" (czyli ten z graficznymi programami
komputer) byl przez kilka miesiecy pograzony w glebokim snie.
Tak sie zlozylo, ze nie chcialo mi sie ani zdjec, ani zadnych innych kreatywnych zajec.
Vinniczek lamal rece i bolal goraco nad tym stanem (chociaz nie znosi moich
"przerobionych" zdjec) i ja wprawdzie przyjmowalam do wiadomosci te ubolewania, ale
mimo tego dlugie miesiace nic sie nie dzialo.
Jak juz pisalam ostatnio - tuz przed drugim wyjazdem poczulam nagle jakis impuls
i zaczelam interesowac sie nowymi dla mnie drogami. Oczywiscie trudno sie poruszac
w tym morzu informacji, ale jakos powolutku doczytalam sie roznych rzeczy.
A co jeszcze istotniejsze - poczulam tez wole Boza, aby zajac sie troche mozliwosciami
Photoshopa, ktory kryje w sobie ciagle tyle roznych tajemnic! Z duzym a pozytywnym
zaskoczeniem odkrylam rozne filmiki na fotograficzne tematy i teraz oczywiscie
staram sie cos z tego zatrzymac w glowie.
Czy beda jakies tego efekty - nie wiem, ale jedno jest pewne. Cos sie zaczelo dziac!!!
To wlasnie takie impulsy, ktore sprawiaja, ze otwieram sie kolejny raz i mam nadzieje,
ze odkryje jezeli nie nowe swiaty to nowe drogi. Ten stan zawieszenia spowodowany
byl rowniez tym, ze chyba troche paralizowalo mnie to, iz krece sie w fotograficznym
kolku. Dotyczy to tak samych zdjec jak i ich obrobki.
Od fotoreportazy odeszlam wlasciwie zaczynajac tego bloga, bo tyle juz ich zamiescilam
w poprzednich latach i teraz czulam pustke.
Zobaczymy, co sie nowego wydarzy, ale zapewnilam sobie material do nauki i teraz wiem,
gdzie bede spedzac wolny czas :-)
Zaleta jest nowy powiew, ryzykiem to, ze moze to byc tez stroma droga pod gore.
No coz, schodami w gore, schodami w dol...







2 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa gdzie też Cię te schody zaprowadzą. Nie mam cierpliwości do uczenia się obróbki zdjęć ale chętnie zobaczę Twoje osiągnięcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem co z tego wyjdzie, ale jezeli nic nie sprobuje to sie tez niczego nie dowiem :-)
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Usuń