sobota, 10 maja 2014

Ostatnie....




Ostatnie tulipany uswiadomily mi, ze wiosna zmierza dziarskimi krokami w strone
lata. Nawet sie nie obejrzalam a tu juz wiosenne kwiaty zaczynaja byc przeszloscia...

Znowu ponad miesiac nie pisalam i sama nie wiem, gdzie ten czas ucieka...

W tym miesiacu moje urodziny, piecdziesiate czwarte, znowu sie musze dziwic
uplywowi czasu... Nie zmienia to faktu, ze w tym roku postanowilam sama sobie zrobic
jakis szczegolny prezent, cos zupelnie niezwyklego, a co... Trzeba i o sobie (po)myslec!

Mysle rowniez o kolejnej wyprawie do mamy, jest stan nie bedzie lepszy a zatem chce
pojechac, dopoki mnie jeszcze rozpoznaje. Nigdy nie pogodze sie z tym, ze odchodzi sie
w taki bolesny sposob. Wszyscy przemijamy, od tego nie mozna uciec, ale nie powinno
byc tyle cierpienia na koncu...

Jeszcze miesiac i wtedy nastapi tygodniowy wyjazd, tak bardzo ciesze sie na powrot
do znajomych (a jakze pieknych!) widokow.... I z towarzystwa tez sie na zapas ciesze....
Moze zrobie pare ladnych zdjec????
Moj aparat ciagle jeszcze okrywa pajecznyna i wstydze sie sama przed soba, ze tak
bardzo zaniedbalam blogi, ze moja galeria zatrzymala sie na jesieni...
Powinnam otrzepac sie z tego marazmu niczym pies z wody, ale ciagle trafia sie cos,
co w jakis sposob jest wazniejsze...

No i to by bylo na tyle...

Pozdrawiam serdecznie tych, ktorzy sie tutaj zablakaja :-)







12 komentarzy:

  1. Zabłąkałam się... Między tulipanami, z Twoim złotym sercem... A tak chociaż informacyjnie powinnaś napisać coś więcej o swoim prezencie urodzinowym... Nie wszyscy wiedzą jaką formę może przybrać robienie czegoś... dla Siebie :-)

    Przemijanie... Odchodzenie... Pewnie bardziej boli tych..., którzy są świadkami..., którzy muszą patrzeć i... uczą godzić się z nieuniknionym...

    Zdjęcia będą! Tego jestem pewna!!! I już się doczekać nie mogę, chociaż jeszcze tyle wydarzeń po drodze...

    A tak w ogóle to bardzo cieszę się tutaj z Twoich literek. Z nadzieją, że będą częściej przytulam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wzruszylas mnie bardzo...
      Nie wiem, czy uda mi sie poprawic w kwestii pisania/fotografowania, ale postaram sie...
      Ciesze sie bardzo Twoimi slowami i dziekuje za nie bardzo!
      Przytuanki odwzajemniam!!!!!!

      Usuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś. Przepiękne zdjęcie tulipanów.
    U Ciebie to normalność.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za wizyte i cieple slowa, pozdrawiam Cie rowniez serdecznie!!!!

      Usuń
  3. Zaglądam, zaglądam... Czas faktycznie zbyt szybko biegnie. Czekam na zdjęcia, zawsze są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za to, ze zagladasz ----> nie zapomnialas mnie, to mile.
      Dziekuje i serdecznie Cie pozdrawiam!!!!

      Usuń
  4. Spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. :)
    Mam nadzieję, że nas będziesz dalej rozpieszczać tak pięknymi zdjęciami. :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spoznione, one dopiero dzisiaj :-)
      Postaram sie dalej fotografowac, ale na razie ciagle brakuje mi czasu, rowniez na zabawe photoshopem.
      Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje!!!!!!!

      Usuń
  5. Jesteś :) dobrze, że trafiłam tutaj. Będziesz nadal prowadzić tego drugiego bloga czy już tylko ten?
    Pozdrawiam serdecznie i dołączam się do życzeń urodzinowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dzisiaj odkrylam Twoj wpis, nie dostalam zadnej wiadomosci to i nie zagladalam.
      Przykro, ze przegapilam, ale ciesze sie, ze odkrylam jednak :-)
      W moich planach jest prowadzenie dwoch blogow a zatem nie spisuj mnie jeszcze na straty :-)
      Serdecznie Cie pozdrawiam i pieknie dziekuje za wpis!

      Usuń
  6. Najpiękniejsze życzenia urodzinowe składamy Ci, Alegrio. Aby życie dostarczało Ci dużo radości i szczęścia, kolorów i przyjemności. Mam nadzieję, ze wyjazd w rodzinne strony będzie przyjemny i przyniesie dużo chwil zapomnienia. Bądź szczęśliwa, tego życzymy Ci wraz z naszą Księżniczką. Zostawiam dużo serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotusiu, serdecznie, serdecznie dziekuje za piekne zyczenia a przede wszystkim pamiec... Jestem wzruszona!!!!!!!!!
      Mimo braku wiadomosci nie zapomnialam o Tobie (i p. Poczytlionie), mam nadzieje, ksiezniczka nadal sie tanecznie rozwija.
      Serdecznosci i usciski dla Was wszystkich!!!

      Usuń