wtorek, 20 maja 2014

Dzis sa moje urodziny :-)

 
  
 
 



Na poczatek zrobilam sobie taka oto kartke urodzinowa :-), mialo to byc zdjecie panoramiczne,
ale przez brak wiedzy i wprawy musialam wziac tylko kawalek. Ale kawalek podwojnej
teczy to tak jak jedna cala... A tecza to znak nadziei i spelnienia zyczen.
Niech sie wiec spelniaja!

Teraz o urodzinach.
No coz, dla kobiety kazdy nastepny rok jest troche problematyczny,
bo zyjemy w czasach, kiedy mlodosc jest bez mala obowiazkiem. A przeciez to naturalny
proces i nie mozna od niego uciec, nawet przy pomocy chirurgii plastycznej...
Widac ten wirus mnie (jeszcze?) nie dotknal, z duzym luzem przyjmuje te wszystkie
zmiany i zdaje sobie sprawe, ze przemijam, jak wszystko w naturze...
Staram sie z godnoscia przyjac kazda zmarszczke, ale moze troche trudniej pogodzic sie
z tym, ze organizm zaczyna tu i tam szwankowac...
Niewazne... Grunt to umiec ucieszyc sie tym, ze twardy dysk mojego zycia ma zapisane
wspomnienia nie tylko zle i problematyczne, ale tez duzo dobrych, wspanialych
i pelnych ciepla. Bylo mi dane przezyc duzo cudnych chwil tak z ludzmi zwiazanych jak
i z przyroda... Te wszystkie wspanialosci sa na pierwszym miejscu, te inne duzo ponizej.
Moja dusza, ciagle glodna, poprosila mnie o cos szczegolnego z okazji tych urodzin
i teraz wlasnie wpelni ja usatsyfakcjonowalam.

Ale po kolei. Ktoregos dnia widzialam w TV kawalek programu, ktory mnie zainteresowal.
Szybko wiec siegnelam do internetu i znalazlam poszukiwana strone...
Strone o pomocy dzieciom w krajach trzeciego swiata, dzieciom z tzw. zajecza warga
i rozszczepionym podniebieniem. Poruszylo mnie to bardzo....
No i zrobilam sobie/mojej duszy prezent. Przekazalam srodki na przeprowadzenie jednej,
kompletnej operacji u potrzebujacego dziecka. Nie wiem, w jakim kraju bedzie to mialo
miejsce, nie wiem jakiej plci bedzie to dziecko, ale juz dzisiaj serce skacze mi z radosci,
ze to dziecko bedzie po tej operacji nie tylko lepiej wygladac, ale tez zyska na pewnosci
siebie, nie bedzie musialo kasowac ciekawskich/pelnych odrazy spojrzen...
Juz dzisiaj jestem wzruszona, ze to dziecko bedzie moglo normalnie mowic, ssac cukierki
jesc bez problemow  i jesc inne smakolyki, jak wszystkie inne dzieci, ze bedzie sie
normalnie rozwijac, ze.... No wlasnie, to ostatnie "ze" dotyczy faktu, ze
dziecko ktoregos dnia dorosnie i bedzie moglo normalnie calowac i byc calowane.

Nie wiem, w ktora strone swiata slac dobre mysli, ale posylam je mimo tego i zycze
temu dziecku wszystkiego najlepszego i drze ze wzruszenia, ze dane mi to bylo zrobic.
Przytulan Cie do serca Nieznane Dziecko i jestem taka szczesliwa!!!!!!!!
 
 
***********


PS
Dla zainteresowanych adres organizacji: www.spaltkinder.de oraz przyklad tego, jak
pomocne sa  opisane powyzej operacji.

 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego Słońce moje!!!
    Wierzę w to, że poczynione dobro powraca! Niech wrócą do Ciebie wszystkie Twoje odruchy serca zwielokrotnione po tysiąckroć! I nie tylko z okazji urodzin!!!
    Często się zastanawiam, czy aniołom od okazywanej dobroci rosną skrzydła??? Ale chyba nie, bo już dawno miałabyś problemy z pokonywaniem nawet największych wrót...
    *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha.......Rozbawilas mnie!!!!!!! Nie, zadnych skrzydel nie mam, nawet najmniejszych. I z dobrym sercem chyba nie ma to nic wspolnego...
      Kierowala mna tylko i wylacznie egoistyczna mysl: w dniu wlasnych urodzin podarowac komus NOWE zycie.... To wszystko :-)

      Usuń
  2. Masz dobre serce więc niech Ci się spełnia wszystko co dobre!
    Tęcza podwójna na pewno przyniesie Ci szczęście i dużo miłości :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za to, ze to, ze tu jeszcze zagladasz...
      Podwojne tecze zdarzaja sie kilka razy do roku, mam tak ustytuowane okna, ze moge je ogladac w pelnej krasie: Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!!!!!

      Usuń
  3. To w takim razie jeszcze raz najserdeczniejsze życzenia wszystkiego co dobre i piękne. I wielu radosnych dni, świetlistych i barwnych jak tęcza. :)))
    Tak bardzo potrzeba ludzi takich jak Ty.
    Serdeczności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem po prostu zdania, ze trzeba sie dzielic. Gdyby ludzie dzielili sie miedzy soba uczuciami i materialnymi sprawami to mysle, ze mielibysmy troche lepszy swiat...
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Spóźniona przesyłam urodzinowe serdeczności i chylę czoła przed Wielkim Sercem, bo tylko Ono potrafi sobie wymyślić taki prezent.
    Niech tęcza opromienia Ci wszystkie dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, ciesze sie bardzo, ze tu zagladasz... Moje pisanie idzie na koslawych nogach, ale jeszcze blogow nie zarzucilam :-)
      Dziekuje za piekny komentarz i posylam Ci serdeczne pozdrowienia!!!

      Usuń
  5. Tak dawno u Ciebie nie bylam,a tu takie wydarzanie.
    Zycze Tobie samych radosnych dni,niech tecza sywieci nad Toba i Twoim Wielkim Sercem.
    Jak milo czytac,ze jeszcze sa tacy dobrzy ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos mi sie wydaje, ze sciagnelam Cie moimi myslami... Oczywiscie zastanawialam sie, co u Ciebie "nowego" i jak sie "stare" ma... Nosze Cie w pamieci i prosze Cie goraco:
      nie porzucaj mnie, mimo mojego zawodnego pisania.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!

      Usuń