poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zimowo...




Nie da sie ukryc.... Zimowo sie zrobilo!
Mnie tez dopadl jakis zimowy sen, zupelnie przestalam zajmowac sie zdjeciami i do wczoraj mialam na swoich kartach zdjecia  jeszcze z jarmarkow. Teraz juz prawie wszystko zgralam, zostala mi jeszcze jedna karta i mam nadzieje, ze znowu odkryje serce i wole do pisania i fotografowania.
Koty tez wiecej spia, z Pietrka zrobilo sie nagle spokojne kocie, ktore sobie spi cale dnie. Zaskoczona jestem, bo taka ceche trudno mi bylo do tej pory u niego zaobserwowac.
Jutro postaram sie cos wiecej napisac, dzisiaj tylko zieeeeeeeeeeeeeeeeeeewam caly dzien i patrze jak to tez swiat wyglada przez moj balkon...








4 komentarze:

  1. To najpiękniejszy kawałek świata i zawsze wygląda pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze sie nim zachwycasz, szczegolnie przez "Twoje" okno...

      Usuń
  2. Dobrze tak z "ciepelka" obserwowac zime.Moj pies tez najlepiej czuje sie pod kocykiem i jest malo aktywna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koty od czasu do czasu wychylaja nos na balkon, ale za moment uciekaja, widac futro nie zawsze chroni przed zimnem :-)

      Usuń